עמוד 1 מתוך 1

אשמח לעזרה מהירה

הודעהפורסם: 22 מאי 2019, 18:49
על ידי אנונימית
שלום.

לפני שנה חבר שלי נפטר ממחלה קשה. קיבלתי את זה מאוד קשה,הייתה לי תקופה קשה גם הייתי בטיפול פסיכולוגי אבל לא ראיתי שזה עזר הרבה ניסיתי גם תרופות נגד דיכאון אבל הרפתי מזה כי זה לא עזר. אני יודעת שזה פורום למשבר זוגי אבל אני חייבת עצה כעזרה אישית מה לעשות. התמונות של חבר שלי נמצאות אצלי בפייסבוק ובאינסטגרם אני לא מרפה מלפתוח את הפייסבוק ולהסתכל בתמונות שלו וכאשר אני מסתכלת קשה לי לקבל את זה שהוא איננו אני עדיין ממשיכה לפנטז על הקשר שהיה לנו לא מרפה מזה קשה לי להרפות מזה. אני כן מתפקדת רגיל עובדת נפגשת עם חברים אבל שאני לבד בבית אני נכנסת לפייסבוק ולאינסטגרם זה כבר  אובססיבי ככה זה לפחות נראה לי. קשה לי לקבל את זה שהוא לא איתי לא מרפה להסתכל בתמונות כעזרה אישית ללא טיפול אולי יש לך טיפ קטן בשבילי מה לעשות? אני ממש אודה לך זה חשוב לי מאוד העצה שלך לגבי זה. אני מאוד מקווה שתעני לי כמה שיותר מהר כדי לצאת מהאובססיביות והדיכאון. אין לי עזרה אחרת ממש תודה לך מאחלת לך חג שמח

אשמח למענה תודה

הודעהפורסם: 23 מאי 2019, 07:30
על ידי אנונימית
תודה רבה

Re:

הודעהפורסם: 24 מאי 2019, 22:12
על ידי פילוסוף רוחני אוהב
אני מקווה שהיו לו חיים טובים ושתצליחו להתגבר על הצער. פנטזיות והתרגשות אינן מאד חשובות, האהבה האמיתית היא החשובה. אם אהבת אותו ואת אישיותו, תוכלי ליהנות מזיכרונות יפים של מה שהחברות תרמה, ולהמשיך הלאה.

Re: אשמח למענה מהיר

הודעהפורסם: 25 מאי 2019, 05:38
על ידי אנונימית
תודה רבה

Reאשמח למענה מהיר:

הודעהפורסם: 25 מאי 2019, 10:01
על ידי אנונימית
שבת שלום

הכרה, מוטיבציה, כלי ואימון קבוע

הודעהפורסם: 27 מאי 2019, 07:24
על ידי דורית כהן
אנונימית יקרה, סליחה על העיכוב! אני משתתפת בצערך על האובדן שחווית.
ראשית - זה מאד חשוב וטוב שאת מודעת לבעייה ורוצה להפסיק את האובססיביות הזאת. הכרה בבעייה היא הצעד הראשון לקראת הצלחה במטרה הזאת. ויש לך גם את התנאי השני להצלחה - מוטיבציה. עכשו את צריכה שני גורמים נוספים: כלי מוצלח לשינוי ותקופת אימון על הכלי שתהיה מספיק ארוכה.
לדעתי את לא מצליחה להתנתק שוב משום שאת חוזרת לטריגרים שמפעילים אצלך את כל עוצמת הרגשות שליוו אותך בשלבים הראשונים של האבל שלך. 
חשוב עכשו לנסות להרדים את הטריגרים הקבועים האלו. זה כמו התמכרות. את נשאבת לתמונות הללו ולא מצליחה להתנתק מהן. 
על מנת להצליח - את יכולה למשל להקפיא את המשתמש שלך בפייסבוק. תתחילי בהחלטה שבמשך יום שלם את לא גולשת למקומות האלו. ואחר כך עוד יום. אחרי שבוע אחד בו את מצליחה לא לגלוש - תבדקי איך את מרגישה. אם הצלחת - סמני לך עכשו עוד שבועיים ללא גלישה. בסך הכל את זקוקה ל 6 שבועות מלאים בהם לא תגלשי - וזה יכול להבריא אותך מן התופעות שתיארת.
על מנת להקל על עצמך  - במקביל - היעזרי בחברות שלך. מלאי את הערבים שלך בפעילויות בחוץ, צאי לבלות, היפגשי עם אנשים, תעשי ספורט בחוץ או במכון, לא בבית. עליך להכניס לחייך פעילויות שלא ביצעת בשנה האחרונה שיעשו לך טוב. עליך לעבור 6 שבועות כאלו, ולדעתי תצליחי להיפטר מן ההתמכרות שלך.

Re: תודה רבה דורית

הודעהפורסם: 27 מאי 2019, 09:58
על ידי אנונימית
תבורכי,תודה על העזרה מכל הלב אני איישם את זה

המשך שבוע מקסים שיהיה לך

Re:ניסיון לעזור

הודעהפורסם: 27 מאי 2019, 12:39
על ידי אנונימי
האמת היא שקראתי ולא הצלחתי "להתעלם" מהסיפור נוגע ללב הזה.
כאחד שאיבד אדם מאוד קרוב ההצעה שלי אלייך היא לשמור תמונה אחת שאת אוהבת כמזכרת את שאר התמונות למחוק/לשים במקום שרחוק מהישג יד ולנסות לברר עם עצמך איזה דברים בחיים מניעים אותך קדימה באופן טבעי.

כלומר הנפש צריכה לעלות מדרגה בתהליך "הריפוי" את צריכה למצוא בדיוק מה באופן טבעי מניע את הנפש של לקום בבוקר. במקרה שלי אלה הם אנשים וחוויות, כשאני בחברת אנשים שטוב לי איתם אני שוכח מכל הצרות וביום שתצליחי להוציא את עצמך מהמיטה ברצון עז לצאת ולחוות משהו חיובי זה יהיה היום שבו תריגישי שאת מסוגלת להתקדם קדימה לחוות חוויות חדשות אנשים חדשים ובכלל לחזור להנות מהחיים.

האבל ילווה אותך כנראה לנצח אבל אחרי שמתגברים על הקשיים לומדים לחיות איתו בשלום ולקחת אותו דווקא למקומות חיוביים, מקווה שהצלחתי להעביר פה משהו מעבר לאוסף פשוט של מילים.

Re: תודה לכם

הודעהפורסם: 29 מאי 2019, 12:19
על ידי אנונימית
יום מקסים