ייעוץ זוגי מחירים – כמה עולה טיפול זוגי?

מאוד חשוב בתחילת תהליך ייעוץ זוגי להגיע לפחות פעם בשבוע לפגישת עבודה. יש זוגות החווים משבר חריף ואצלם מומלץ שיגיעו אפילו פעמיים בשבוע על מנת לצאת ממצב המשבר ולהתחיל לעלות על מסלול של תיקון ובניה מחדש.

כך יוצא שההוצאה הראשונית היא מאוד גבוהה, וזוגות מחליטים – מתוך שיקול מוטעה – להסתפק במספר קטן יותר של מפגשי ייעוץ כדי לא לחרוג מן התקציב המשפחתי. כך עלול לקרות שהייעוץ ייכשל רק בגלל תכנון מוטעה של העלויות.

על כן אני מציעה להגיע אליי בחודשיים הראשונים על פי הצורך האמיתי והדחיפות – כדי "לעלות על המסלול", ואז בהמשך, כאשר מגיעים תוך חודש – חודשיים למצב יציב ומשופר – לרווח את המפגשים. אצל הרבה זוגות ניתן לעבור לפגישה אחת לשבועיים לאחר שאנחנו רואים שיפור והתייצבות. לקראת סוף התהליך אפשר להגיע גם פעם בחודש. היתרון הוא שאתם חווים את הזוגיות כבר ללא התמיכה שלי אבל עדיין משאירים את המפגש שלנו כדי לבחון האם אתם מצליחים לשמור על התוצאות לאורך זמן בצורה עצמאית.

כדי לעמוד בכך אני מאפשרת למי שמעדיף זאת לחלק את התשלום על פני כעשרה חודשים על מנת לא להיכנס להוצאה חד פעמית גדולה, ומצד שני לאפשר יותר פגישות ויותר עבודה בחלק הראשון, הדחוף של תהליך הטיפול הזוגי.