טיפול זוגי קצר מועד "טיפול זוגי קצר מועד" – אפשרי?   רוב הזוגות מספרים שכבר ביציאה מן הפגישה המרתונית הראשונה חל שינוי באווירה והם מעיזים להגיד ולעשות דברים נעימים זה לזו, שכבר מזמן לא קרו ביניהם. לפעמים זה עד כדי כך טוב שבני הזוג טועים לחשוב שאינם זקוקים להמשך הייעוץ. יש זוגות – בעיקר צעירים מאוד – שאכן אינם זקוקים להמשך תמיכה ולמידה, אבל רוב הזוגות ממשיכים להגיע, בתחילה פעם בשבוע לשעה, ולאחר כחודש – חודשיים – מסתפקים בפעם בשבועיים, ועד מהרה ניתן לסיים את התהליך.

 סגנון העבודה שלי מתאים למי שחשוב לו לראות שינוי מהר.

למה?

אני מאמינה שאם רוצים להרגיש אחרת בזוגיות (והרי בגלל זה מגיעים אלי…) – צריך מייד להתחיל להתנהג בצורה שונה זה עם זו, ואני עוזרת לכם לראות מהן ההתנהגויות ש"תוקעות" אתכם ו"מקפיצות" תגובה שלילית מבן / בת הזוג, ואז להביא אופצייה חדשה במקום ההתנהגות ה"מרעילה" ההיא.
ולכן גם אינני נותנת לכם להיכנס שוב ושוב לויכוחים או למריבות שאיפיינו אתכם ואשר בגללם הגעתם אלי. אני מלמדת כלים שימושיים בתקשורת ובניהול היחסים הזוגיים, ומעודדת אתכם להתחיל להשתמש בהם מייד, עוד בפגישה איתי וכבר כאשר אתם יוצאים מן הפגישה הראשונה. אינני נשאבת לסיפורים מן העבר, אלא בונה יחד איתכם את סוג היחסים שאתם משתוקקים שיהיו לכם.

בסך הכל העבודה שלי בטיפול זוגי עם רוב הזוגות מסתכמת בפגישה המרתונית הראשונה, ואחריה – בין 5 ל- 20 פגישות, תלוי ביכולת היישום ובעומק הבעיות.